
Spojení superfinále se společností BigBoard bude pokračovat i v dalších dvou letech. Vedení Českého florbalu se s generálním partnerem florbalové bitvy roku dohodlo na prodloužení spolupráce o další dva roky. BigBoard navíc nově podpoří přímo i vítězné týmy, kterým věnuje finanční bonus za vítězství ve finálové bitvě. Český florbal představil prodloužení spolupráce na tiskové konferenci.
Vzájemné partnerství začalo v roce 2023 na tři ročníky superfinále, ještě před letošním vyvrcholením soutěží došlo k prodloužení spolupráce o další dvě sezony, tedy do roku 2027. BigBoard kromě podpory samotné akce a mediálního partnerství s Českým florbalem poskytne speciální bonus pro vítěze a vítězky BigBoard Superfinále. Mistryně ČEZ Extraligy dostanou navrch k odměně za vítězství v soutěži ještě 150 tisíc korun, šampioni Livesport Superligy pak 250 tisíc korun, a to již v letošním ročníku!
„Se společností BigBoard jsme se spojili před třemi lety a je mi velkou ctí, že vzájemná spolupráce bude pokračovat i v nadcházejících dvou sezonách. BigBoard se řadí mezi největší poskytovatele reklamy v České republice a pomáhá nám v růstu zájmu jak o superfinále, tak celkově s prezentací florbalu. Vážíme si, že naše spolupráce a vzájemné aktivity budou pokračovat a je skvělé, že BigBoard má nadále chuť nejen superfinále zlepšovat, což ukazuje i novinka v podobě přímé podpory odměny pro vítězné týmy,“ říká prezident Českého florbalu Daniel Novák.
„Uplynulé tři roky partnerství se Superfinále florbalu byly velmi pozitivní – potvrdilo se, že podpora sportu má smysl a přináší radost i hodnoty, na kterých nám záleží. I proto jsme se rozhodli spolupráci prodloužit o další dva roky. Šeky, které letos věnujeme vítězným týmům, jsou výrazem podpory a oceněním jejich celosezónního úsilí a výsledků,“ doplňuje George Kisugite, výkonný ředitel společnosti BigBoard Praha, a.s.

Superfinále zaznamenalo v posledních letech hned několik diváckých rekordů. Ve spojení s BigBoardem se navíc výrazně zvýšila kampaň a vizibilita florbalu po celé České republice, a to nejen pro superfinále, ale i další akce pořádané Českým florbalem. „Díky silné podpoře od partnera jsme dokázali ještě více zatraktivnit superfinále pro diváky. Společně jsme zrealizovali nový koncept BigBoard PRE-GAME SHOW a s florbalovou bitvou spojili zajímavá jména jako jsou DJ Roxtar či Manene. Spojení se značkou BigBoard se také promítlo na zvýšené vizibilitě ve veřejném prostoru a tím pádem i na divácké návštěvnosti. Věřím, že na tento trend v dalších letech navážeme,“ říká ředitel marketingu a komunikace Českého florbalu Roman Urbář.
Jako BigBoard Superfinále tedy bude florbalová bitva roku vystupovat minimálně do sezony 2026/2027 a fanoušci se tak mohou těšit na další společné aktivity Českého florbalu a BigBoardu.
O společnosti BigBoard
Skupina BigBoard působí na českém trhu již od roku 1993 a s tržním podílem přibližně 70 % je leadrem v oblasti venkovní reklamy v České republice.
Disponuje nejširší sítí reklamních ploch na atraktivních místech po celé zemi – včetně pražského metra, dalších částí pražské MHD i hlavních dopravních tahů. V nabídce má přes 20 formátů reklamních nosičů.