icon-close
Český florbal

Nezapomeňte stáhnout zdarma aplikaci

Nainstalovat

BigBoard Superfinále i v dalších dvou letech! Generální partner přidá odměnu pro vítězné týmy

Český florbal a BigBoard prodlužují smlouvu | Ilustrační foto | foto: Český florbal

Spojení superfinále se společností BigBoard bude pokračovat i v dalších dvou letech. Vedení Českého florbalu se s generálním partnerem florbalové bitvy roku dohodlo na prodloužení spolupráce o další dva roky. BigBoard navíc nově podpoří přímo i vítězné týmy, kterým věnuje finanční bonus za vítězství ve finálové bitvě. Český florbal představil prodloužení spolupráce na tiskové konferenci.


Vzájemné partnerství začalo v roce 2023 na tři ročníky superfinále, ještě před letošním vyvrcholením soutěží došlo k prodloužení spolupráce o další dvě sezony, tedy do roku 2027. BigBoard kromě podpory samotné akce a mediálního partnerství s Českým florbalem poskytne speciální bonus pro vítěze a vítězky BigBoard Superfinále. Mistryně ČEZ Extraligy dostanou navrch k odměně za vítězství v soutěži ještě 150 tisíc korun, šampioni Livesport Superligy pak 250 tisíc korun, a to již v letošním ročníku!

„Se společností BigBoard jsme se spojili před třemi lety a je mi velkou ctí, že vzájemná spolupráce bude pokračovat i v nadcházejících dvou sezonách. BigBoard se řadí mezi největší poskytovatele reklamy v České republice a pomáhá nám v růstu zájmu jak o superfinále, tak celkově s prezentací florbalu. Vážíme si, že naše spolupráce a vzájemné aktivity budou pokračovat a je skvělé, že BigBoard má nadále chuť nejen superfinále zlepšovat, což ukazuje i novinka v podobě přímé podpory odměny pro vítězné týmy,“ říká prezident Českého florbalu Daniel Novák.

„Uplynulé tři roky partnerství se Superfinále florbalu byly velmi pozitivní – potvrdilo se, že podpora sportu má smysl a přináší radost i hodnoty, na kterých nám záleží. I proto jsme se rozhodli spolupráci prodloužit o další dva roky. Šeky, které letos věnujeme vítězným týmům, jsou výrazem podpory a oceněním jejich celosezónního úsilí a výsledků,“ doplňuje George Kisugite, výkonný ředitel společnosti BigBoard Praha, a.s.

BigBoard Superfinále 2024 | foto: Barbora Reichová/Český florbal

Superfinále zaznamenalo v posledních letech hned několik diváckých rekordů. Ve spojení s BigBoardem se navíc výrazně zvýšila kampaň a vizibilita florbalu po celé České republice, a to nejen pro superfinále, ale i další akce pořádané Českým florbalem. „Díky silné podpoře od partnera jsme dokázali ještě více zatraktivnit superfinále pro diváky. Společně jsme zrealizovali nový koncept BigBoard PRE-GAME SHOW a s florbalovou bitvou spojili zajímavá jména jako jsou DJ Roxtar či Manene. Spojení se značkou BigBoard se také promítlo na zvýšené vizibilitě ve veřejném prostoru a tím pádem i na divácké návštěvnosti. Věřím, že na tento trend v dalších letech navážeme,“ říká ředitel marketingu a komunikace Českého florbalu Roman Urbář.

Jako BigBoard Superfinále tedy bude florbalová bitva roku vystupovat minimálně do sezony 2026/2027 a fanoušci se tak mohou těšit na další společné aktivity Českého florbalu a BigBoardu.

O společnosti BigBoard

Skupina BigBoard působí na českém trhu již od roku 1993 a s tržním podílem přibližně 70 % je leadrem v oblasti venkovní reklamy v České republice.

Disponuje nejširší sítí reklamních ploch na atraktivních místech po celé zemi – včetně pražského metra, dalších částí pražské MHD i hlavních dopravních tahů. V nabídce má přes 20 formátů reklamních nosičů.

Nahrávám

Vyhledávání

PŘIHLÁSIT SE PŘES FLORBAL iD

Ještě nemáte účet?

Zaregistrujte se

Co je Florbal iD?

shield

VAŠE IDENTITA PRO ČESKÝ FLORBAL

Jednotné přihlašování napříč platformami.

shield

BEZPEČNOST A OCHRANA

Moderní technologie vás chrání před krádeží identity.

shield

VÝHODY PRO HRÁČE I FANOUŠKY

Snadný nákup vstupenek a další výhody.

shield

PERSONALIZOVANÝ ZÁŽÍTEK

Služby přizpůsobené vašim potřebám.