icon-close
Český florbal

Nezapomeňte stáhnout zdarma aplikaci

Nainstalovat

Český florbal a KFC rozšiřuje spolupráci i na mistrovství světa žen 2025

KFC se stalo partnerem MS 2025 | foto: Český florbal

Český florbal získal nového významného partnera pro Mistrovství světa žen ve florbale 2025. Řetězec restaurací KFC rozšiřuje své dosavadní působení ve florbalových projektech a stává se partnerem prosincového šampionátu v Brně a Ostravě. Spolupráce navazuje na úspěšné projekty, které během roku 2024 oslovily tisíce hráčů a hráček po celé republice.


Mistrovství světa žen ve florbale, které se uskuteční od 6. do 14. prosince 2025, přinese do Brna a Ostravy souboje šestnácti nejlepších světových týmů. Během devíti dnů se odehraje 48 utkání s očekávanou návštěvností 40 až 50 tisíc fanynek a fanoušků. Šampionát nabídne divákům a divačkám nejen špičkový florbal v podání elitních světových týmů, ale také bohatý doprovodný program. Spojení s KFC u mistrovství světa se zaměří především na zlepšení fanouškovského zážitku během celého turnaje. V místech konání se připravují speciální aktivity a řada dalších novinek, které budou představeny v následujících měsících.

Rozšíření spolupráce s KFC představuje významný milník v přípravách šampionátu. „Jsme nadšení, že KFC může pokračovat ve spolupráci s Českým florbalem a posunout společné partnerství na vyšší úroveň. Výsledky naší dosavadní spolupráce nás velmi těší a věříme, že společně dokážeme vytvořit nezapomenutelné zážitky všem fanynkám a fanouškům u mistrovství světa žen 2025. Těšíme se na další společné projekty, které přinesou radost a inspiraci všem, kteří milují florbal," říká Helena Vyhnánková, Marketing manager KFC CZ&AT.

Partnerství mezi ČF a KFC se již nyní úspěšně rozvíjí v několika rovinách. Od léta 2024 spolupracují obě značky na oblíbené sérii turnajů KFC Street Floorball League, která přináší florbal mezi amatérské hráče a hráčky včetně neregistrovaných florbalistů a florbalistek. Na tento úspěšný projekt navazuje od září 2024 iniciativa KFCient, zaměřená na podporu amatérských týmů napříč republikou. Za pouhé tři měsíce se do projektu zapojilo přes 700 týmů a téměř 10 tisíc hráčů a hráček, kteří každý měsíc soutěží o speciální odměny za svůj přínos pro tým a oddanost florbalu. Právě podpora této široké základny je jedním z klíčových pilířů spolupráce.

„Těší nás, že budeme pokračovat se silným brandem KFC a vážíme si, že jsme dokázali potvrdit úspěšnost našeho partnerství," říká Roman Urbář, ředitel komunikace a marketingu Českého florbalu. „Společné projekty zpříjemňují lidem čas u florbalu, zejména těm, kteří jej hrají hlavně pro zábavu a těšíme se na jejich pokračování. Současně u Mistrovství světa žen ve florbale 2025 získáváme silného partnera pro podporu této významné akce se zaměřením na zážitky fanynek a fanoušků – nejen z Čech, ale i ze zahraničí."

Přípravy na šampionát jsou v plném proudu. Ve spojení s KFC se plánuje řada aktivit, které pomohou přiblížit florbal široké veřejnosti a vytvořit nezapomenutelnou atmosféru během celého turnaje.

Nahrávám

Vyhledávání

PŘIHLÁSIT SE PŘES FLORBAL iD

Ještě nemáte účet?

Zaregistrujte se

Co je Florbal iD?

shield

VAŠE IDENTITA PRO ČESKÝ FLORBAL

Jednotné přihlašování napříč platformami.

shield

BEZPEČNOST A OCHRANA

Moderní technologie vás chrání před krádeží identity.

shield

VÝHODY PRO HRÁČE I FANOUŠKY

Snadný nákup vstupenek a další výhody.

shield

PERSONALIZOVANÝ ZÁŽÍTEK

Služby přizpůsobené vašim potřebám.