Český florbal získal nového významného partnera pro Mistrovství světa žen ve florbale 2025. Řetězec restaurací KFC rozšiřuje své dosavadní působení ve florbalových projektech a stává se partnerem prosincového šampionátu v Brně a Ostravě. Spolupráce navazuje na úspěšné projekty, které během roku 2024 oslovily tisíce hráčů a hráček po celé republice.
Mistrovství světa žen ve florbale, které se uskuteční od 6. do 14. prosince 2025, přinese do Brna a Ostravy souboje šestnácti nejlepších světových týmů. Během devíti dnů se odehraje 48 utkání s očekávanou návštěvností 40 až 50 tisíc fanynek a fanoušků. Šampionát nabídne divákům a divačkám nejen špičkový florbal v podání elitních světových týmů, ale také bohatý doprovodný program. Spojení s KFC u mistrovství světa se zaměří především na zlepšení fanouškovského zážitku během celého turnaje. V místech konání se připravují speciální aktivity a řada dalších novinek, které budou představeny v následujících měsících.
Rozšíření spolupráce s KFC představuje významný milník v přípravách šampionátu. „Jsme nadšení, že KFC může pokračovat ve spolupráci s Českým florbalem a posunout společné partnerství na vyšší úroveň. Výsledky naší dosavadní spolupráce nás velmi těší a věříme, že společně dokážeme vytvořit nezapomenutelné zážitky všem fanynkám a fanouškům u mistrovství světa žen 2025. Těšíme se na další společné projekty, které přinesou radost a inspiraci všem, kteří milují florbal," říká Helena Vyhnánková, Marketing manager KFC CZ&AT.
Partnerství mezi ČF a KFC se již nyní úspěšně rozvíjí v několika rovinách. Od léta 2024 spolupracují obě značky na oblíbené sérii turnajů KFC Street Floorball League, která přináší florbal mezi amatérské hráče a hráčky včetně neregistrovaných florbalistů a florbalistek. Na tento úspěšný projekt navazuje od září 2024 iniciativa KFCient, zaměřená na podporu amatérských týmů napříč republikou. Za pouhé tři měsíce se do projektu zapojilo přes 700 týmů a téměř 10 tisíc hráčů a hráček, kteří každý měsíc soutěží o speciální odměny za svůj přínos pro tým a oddanost florbalu. Právě podpora této široké základny je jedním z klíčových pilířů spolupráce.
„Těší nás, že budeme pokračovat se silným brandem KFC a vážíme si, že jsme dokázali potvrdit úspěšnost našeho partnerství," říká Roman Urbář, ředitel komunikace a marketingu Českého florbalu. „Společné projekty zpříjemňují lidem čas u florbalu, zejména těm, kteří jej hrají hlavně pro zábavu a těšíme se na jejich pokračování. Současně u Mistrovství světa žen ve florbale 2025 získáváme silného partnera pro podporu této významné akce se zaměřením na zážitky fanynek a fanoušků – nejen z Čech, ale i ze zahraničí."
Přípravy na šampionát jsou v plném proudu. Ve spojení s KFC se plánuje řada aktivit, které pomohou přiblížit florbal široké veřejnosti a vytvořit nezapomenutelnou atmosféru během celého turnaje.