
Český florbal navazuje na úspěšné výjezdní utkání z minulého roku. Po německém Chemnitzu tentokrát míří do exotických končin. Zápas ženské ČEZ Extraligy se odehraje v dějišti posledního mistrovství světa v Singapuru.
Na začátku září uplynulého roku se nejvyšší mužská soutěž vydala vůbec poprvé za české hranice. Duel v německém Chemnitzu, v němž se představily celky Tatranu a Bohemians, sklidil pozitivní ohlasy a přilákal k florbalu stovky diváků a divaček nejen z hostitelského města, ale i okolních německých sídel. V nadcházejícím ročníku na něj naváže také ženská ČEZ Extraliga.
Výběr destinace, v níž se bude hrát, není náhodný. "Singapur už má zkušenosti s organizováním velkých akcí. Asie je navíc florbalový region, který se rychle rozvíjí a cítíme zde velký potenciál růstu zájmu o florbal. Celou akci navíc můžeme využít k propagaci našeho domácího šampionátu, na němž nebudou chybět ani singapurské hráčky," vysvětluje úsek marketingu a komunikace. Výjezdní utkání navazuje na jeden z klíčových cílů Českého florbalu – být lídrem v mezinárodním rozvoji. Asijský trh je rovněž florbalovou evropou dosud trochu podceňovaný, čehož chce vedení Českého florbalu využít.
Při pořádání výjezdního utkání chce marketingový tým aplikovat zkušenosti ze šampionátu z před dvou let a trochu napravit místním reputaci. Cílem je ukázat, že i v takto velké aglomeraci může být na florbal narváno na tribunách. Jak toho docílit? Místo multifunkční Indoor Hall se postaví venkovní hřiště přímo v Marina Bay Sands, kam se během mistrovství světa podívala také česká výprava a získala tak znalost prostředí. K tomu vedla Český florbal základní premisa. V takto živoucím místě je zkrátka výhodnější postavit hrací plochu a tribuny přímo v turisticky nejexponovanějším místě a neschovávat florbal jenom do haly.
Zatím není rozhodnuté, které dva týmy se na dalekou asijskou misi vydají. Český florbal bude chtít vyvézt do Asie to nejlepší. "V první řadě budeme cílit na účastnice superfinále a obecně týmy s největším zastoupením reprezentantek," odhaluje úsek marketingu a komunikace, který již nyní jedná s leteckými společnostmi o možnosti vypravení fanouškovských speciálů. Chybět nebude ani české čepované pivo a k dispozici bude také speciálně upravené menu. Namátkou nabídnou stánky v dějišti třeba klobásové sushi, smažený sýr ve sladkokyselé omáčce, bagety banh-mi-ba s bramborovým salátem či chlebíčky bun nem.
Podrobný harmonogram akce včetně cen vstupenek bude zveřejněn v červnu po rozlosování nového ročníku ČEZ Extraligy.