
Český florbal prodloužil své klíčové partnerství. Globální technologická a mediální společnost Livesport bude generálním partnerem nejvyšší mužské soutěže i v dalších třech letech. Nadále zůstane rovněž ve spojení s českou florbalovou reprezentací či superfinále.
Spolupráce mezi Českým florbalem a Livesportem odstartovala v roce 2020 podpisem kontraktu, který vyprší na konci aktuální sezony. Obě společnosti se nyní dohodly na vzájemném pokračování.
„Velmi si vážíme toho, že s námi bude Livesport i v dalších třech letech. Je to především dobrá zpráva pro budoucnost florbalu. Díky tomuto prodloužení dosáhneme minimálně osmi let vzájemné spolupráce, což je možná to nejcennější. Podtrhuje to totiž naši vizi, v které chceme s partnery pracovat v dlouhodobém horizontu, a je skvělé, že Livesport nám dal důvěru dál. Zároveň je to také ukázka skvělých vztahů mezi námi a Livesportem,” říká prezident Českého florbalu Daniel Novák.
„Florbal je jedním z nejdynamičtěji se rozvíjejících mladých sportů světa. Mezinárodní federace IFF už sdružuje 80 zemí, kde se florbal hraje. Spojení mezi Českým florbalem a Livesportem jako globálním poskytovatelem sportovních výsledků, statistik a aktuálního zpravodajského obsahu je tak přirozeným naplněním naší vize nabízet uživatelům všechny důležité informace ve chvílích, kdy se ve sportovním světě něco děje,“ uvedl marketingový ředitel Livesportu Martin Matějka.
„Od našeho partnerství si slibujeme nejen pokračování skvělé spolupráce v České republice, ale také příležitosti vyzkoušet si nové obsahové formáty, které chceme škálovat na trhy ve Skandinávii, kde je florbal po fotbale a hokeji nejpopulárnějším sportem,“ uvedl šéf digitálního obsahu Livesportu Alan Záruba.
Za uplynulých pět let se díky spojení Českého florbalu a Livesportu podařilo výrazně posunout nejvyšší mužskou soutěž a přinést nové formy florbalového obsahu. „Za dobu naší spolupráce se povedla řada klíčových věcí. Zvedla se medializace a image superligy, došlo i ke sjednocení podoby utkání. V poslední době jsme se více zaměřili i na oblast florbalového obsahu. Ve vzájemné koprodukci vznikl třeba zbrusu nový formát pořadu Florbal fokus, ve kterém propojujeme vzájemně naše aktivity či nabízíme fanouškům zajímavé statistiky a hosty, kteří nejsou čistě z florbalového prostředí. Těší mě, že můžeme na to všechno navázat a dál společně pracovat na zvyšování prestiže nejen Livesport Superligy, ale i florbalu jako celku,” říká ředitel marketingu a komunikace Českého florbalu Roman Urbář.
Během dosavadních pěti let byl Livesport u stejného počtu medailí ze světových šampionátů mužů a žen, bronzu reprezentantů ze Světových her a také u zlatého šampionátu juniorů v Brně. Po boku Livesportu prožil Český florbal pět ročníků superfinále, při kterých padaly divácké rekordy. Díky zapojení partnera dostávají již tři roky fanoušci a fanynky možnost si přímo v O2 areně vystřelit 100 tisíc korun. V rámci propagace Livesport Superligy jsme byli v minulých letech svědky unikátních skill contestů, nájezdových bitev a těsně před aktuálním superfinále vyšel již 11. díl pořadu Florbal fokus, který vzniká ve vzájemné spolupráci přímo ve studiu Livesportu.
O společnosti Livesport
Livesport je předním světovým poskytovatelem sportovních informací. Česká technologická a mediální společnost, jejímiž majiteli jsou Martin Hájek a Jiří Mareš, vyvíjí weby a aplikace se sportovním obsahem už od roku 2006. Vlajkovou lodí Livesportu je globální síť Flashscore (Livesport.cz je její českou verzí), která fanouškům přináší rychlé zpravodajství z více než 35 sportů. Aktuální výsledky, zprávy, statistiky a další sportovní obsah ve více než třiceti světových jazycích vyhledává v síti Flashscore měsíčně více než 100 milionů uživatelů z celého světa. Některou z aplikací společnosti si do svých mobilních zařízení stáhlo přes 150 milionů sportovních fanoušků.