
Český florbal přijme pracovníka či pracovnici na pozici v Oddělení marketingu a komunikace, který bude pracovat na pozici projektového pracovníka pro digitální projekt FLORBAL ID a jeho využití včetně práce s CRM systémem. Pracovník/Pracovnice bude po řádném zaškolení zaměřen na práci týkající se rozvoje vztahu s fanoušky a členy za účelem dalšího růstu florbalové komunity na základě dat a cílenější komunikace.
Náplň práce
- Projektová práce s nástrojem FLORBAL ID a CRM – nutnost pracovat projektově a samostatně v nástroji, s jehož zaškolením bude zaměstnanec seznámen a zaučen včetně spolupráce s partnery, kteří CRM a FLORBAL ID vyvíjí.
- Práce s CRM – denní práce v CRM systému, vytváření segmentací, kampaní a reportů na základě dostupných dat.
- Zapojení se do projektu FLORBAL ID a jeho rozvoje.
- Vyhodnocování úspěšnosti kampaní – Analýza dat z CRM, reporting výsledků a doporučení pro další kroky.
- Spolupráce a komunikace s marketingovými partnery v rozvoji FLORBAL ID a jeho využití.
- Interpretace dat – pochopení klíčových metrik, jako jsou míry otevření e-mailů, konverzní poměry nebo chování uživatelů – a to jak fanouškovské prvky, tak členské prvky.
- Segmentace uživatelů - rozdělování členů a fanoušků do skupin podle různých kritérií (chování, zájmy, aktivita) pro efektivní komunikaci.
- Správa věrnostního systému a spolupráce na jeho tvorbě v CRM.
- Personalizovaná komunikace – nastavování personalizovaných zpráv podle chování členů a jejich interakcí – jak vůči členské základně, tak z fanouškovského pohledu.
- Automatizace komunikace – vytváření automatizovaných scénářů v CRM nástroji.
- Komunikace s florbalovými oddíly.
- Reporting vedení společnosti.
- Komunikace s ostatními odděleními v rámci společnosti.
Požadované vzdělání
- Minimálně SŠ s maturitou, VŠ vzdělání výhodou.
Požadavky, dovednosti
- Dobrá orientace v oblasti sportovního marketingu (výhodou znalost florbalového prostředí či prostředí týmového sportu).
- Dobrá znalost práce na PC (Outlook, Word, Excel, PowerPoint), Office 365 výhodou.
- Velmi dobrá úroveň organizačních dovedností: samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost.
- Základy projektového řízení: schopnost plánovat, organizovat projekty včetně stanovení cílů, harmonogramů a rozpočtů.
- Základy práce s daty – schopnost zpracovat a interpretovat tabulky a reporty, rozpoznat trendy a z nich vyvodit závěry.
- Reakce na změny a přizpůsobování strategie na základě aktuálních trendů a zpětné vazby.
- Porozumění CRM systémům – zkušenost s prací v CRM nebo jiném marketingovém nástroji výhodou.
- Segmentace a personalizace – znalost principů cílené komunikace a schopnost segmentovat výhodou.
- Praktická zkušenost s e-mailovým marketingem, SMS nebo push notifikacemi výhodou.
- Pochopení základních GDPR směrnic a práce s osobními údaji.
- Dovednost analyzovat data o chování uživatelů za účelem návrhů optimalizace věrnostního programu a zvýšení zapojení členů.
- Časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení, pozitivní přístup.
- Umění komunikovat s lidmi, schopnost učit se.
- Znalost práce s grafickými programy výhodou.
- Komunikační znalost anglického jazyka.
Nabízíme
- Perfektní zázemí, přátelský kolektiv.
- Zajímavou práci ve sportovním prostředí.
- Možnost podílet se na florbalových akcích.
- Platové ohodnocení odpovídající zkušenostem a kvalifikaci uchazeče.
- Možnost dalšího profesního a osobního rozvoje.
Úvazek
- Hlavní pracovní poměr (plný úvazek).
Nástup
- Ihned (případně dohodou).
Zaměstnavatel a místo výkonu práce
- Český florbal, Lomnického 1705/5, 140 00 Praha 4
Máte-li zájem pracovat ve florbalovém prostředí a splňujete minimální požadavky na pracovní pozici, zašlete svůj životopis na adresu franzeova@ceskyflorbal.cz (Denisa Franzeová) nejpozději do pátku 30. 5. 2025. Do předmětu uveďte název pozice: Projektový pracovník digitálního marketingu.