{{flash.get().title}}

{{flash.get().body}}

Obrázek

Kompenzační cvičení

Český florbal se hlásí ke konceptu LTAD (Long-term athlete development), který podporuje dlouhodobou výkonnost hráčů a hráček. Základem pro sportovní "dlouhověkost" je kvalitní kompenzace florbalové specializace. Cviky uvedené níže pomohou trenérům, kteří absolvovali školení licence C nebo specializovaný seminář, k minimalizaci svalových a kloubních zranění.


Hip in a hip out                                                                         Hluboký dřep

   

Chůze ve výpadu                                                                       Everest

   

KLAPP C oblouk                                                                         KLAPP vertikální oblouk

   

Kočička na čtyřech                                                                 Medvěd - dynamický pohyb

   

Metcalf - nácvik                                                                        Metcalf s holí

   

Metcalf vpřed a vzad                                                              Plank - chůze stranou

   

Píďalka vpřed a vzad                                                               Plank - odlehčení končetin

   

Plank - válení sudů                                                                  Plank - přechod lokty a dlaně

   

Plank - podpor ležmo                                                            Pozdrav slunci s rotaci

   

Pozdrav slunci                                                                           Protažení do úklonu v kleku

   

Protažení do úkolu ve stoje                                                Protažení krční páteře

   

Protažení předního stehna                                                 Protažení triceps a soleus

   

Protažení vnitřního stehna                                                 Protažení zádových svalů

   

Sekvence - hluboký dřep a medvěd                               Rotace páteře ve výpadu 

   

Sekvence - nohy za hlavu                                                    Sekvence - tříslo a zadní stehno

   

Spiderman                                                                                   Squat - žabák

   

Vzpor nazad                                                                                 Úklon ve výpadu

   

Základní poloha na čtyřech                                                Poloha na čtyřech s aktivací

   

Sekvence - kobra a sed na patách

Obrázek