{{flash.get().title}}

{{flash.get().body}}

Obrázek


KVALITA, STYL, DRAJV. TO JE FAT PIPE

Obrázek ke článku
6. 4. 2020

Psal se rok 1996. V Helsinkách dva přátelé Jussi a Sami zašli na drink, oba milovali florbal. Tak proč si neudělat vlastní značku, řekli si v pozdních večerních hodinách. Tak vznikl FAT PIPE. Příběh jest to veřejně známý, ale jak se tomuto brandu vede v Česku?

Jede to, jízda nabírá na obrátkách! V roce 2018 byl spuštěn nový moderní e-shop. Severská kvalita, nové technologie, čepele vyráběné přímo v továrně ve Finsku. Na to FAT PIPE vždycky dbal, tím se odlišoval od konkurence. A sázka vychází, svými produkty servisuje jak amatéry, tak české reprezentanty.

V nejvyšší florbalové soutěži ctí značku kluby Florbal Chodov a Hattrick Brno, stejně tak desítky menších oddílů po celé České republice. Pro FAT PIPE pracují/pracovali hráči Superligy a čeští reprezentanti.

Libo malý důkaz? Pozici obchodního manažera zastává Tom Ondrušek, který letos pro FAT PIPE navrhl i design vlastní hole, růžovo černou limitovanou edici K.O. 27 a F.P. 32. Možná jsme měli tu čest. Video „Kutil Tom“ sklidilo na sociálních sítích solidní úspěch.

"Je to zlomový krok a nyní už víme, že dokážeme na českém trhu velké věci. Máme sílu prodávat limitované edice," těšilo po natáčení samotného TO25.

Potrpíte si na technické detaily? Proč ne, tady máte malý výčet produktů, které FAT PIPE považuje za své vlajkové lodě. Raw Concept aka nejlehčí hůl na světě, technologie KO neb posunutý kickpoint hole pro přesnější a tvrdší střelbu. Dále pak Factory Hook čepele, které se zahýbají na míru přímo ve fabrice, WTB grip, unikátní to omotávka vyrobená ze tří materiálů. Nebo XRD padding vesta, která jako jediná balonky nevyráží.

Výše zmíněné produkty se dočkaly své unikátní propagace na sociálních sítích, FAT PIPE si drží své externisty na speciální tvorbu grafického i video obsahu. Stejně tak má svého dvorního fotografa, když už se nějaká kampaň dělá, tak pořádně. Důvod? Prostý, maximálně ukojit touhy zákazníka, stejně jako být maximálně vidět. "Kluby a jejich členové od nás pořídí všechno, co k provozování florbalu potřebují. To byl náš velký cíl, kterého jsme konečně dosáhli," těší Ondruška, účastníka čtyř světových šampionátů.

Obrázek