{{flash.get().title}}

{{flash.get().body}}

Obrázek

​​​​

TIPSPORT SUPERLIGA: NEJVYŠŠÍ SOUTĚŽ MÁ NOVÉHO PARTNERA I NÁZEV

Obrázek ke článku
16. 9. 2015

Na extraligu můžete zapomenout, českému florbalu se podařilo získat nového titulárního partnera, sázkovou kancelář Tipsport, a proto dostane nejvyšší florbalová soutěž v Česku nové jméno. Zatímco v prvních jedenácti letech své existence nesla jméno 1. liga a od roku 2005 se s příchodem prvního titulárního partnera změnila na extraligu, po deseti letech přišla další změna. Výkladní skříň českého florbalu nyní ponese název Tipsport Superliga.

Nové logo Tipsport Superligy vychází z nové tváře českého florbalu, která byla představena v závěru srpna. Identitu nového partnera se podařilo do loga výborně zapracovat a nejvyšší mužská soutěž tak získává prestižní grafickou podobu.  Příchod nového generálního partnera se projeví velice pozitivně i pro fanoušky. Nejen, že partnerství napomůže nové spolupráci s Českou televizí, ale Český florbal a Tipsport budou společně zkvalitňovat také internetové přenosy. Fanouškům by se tak z každého kola Tipsport Superligy mělo servírovat dokonce několik utkání, které budou na internetu ve vyšší kvalitě než doposud.

„Pro český florbal se spojením s novým generálním partnerem, sázkovou kanceláří Tipsport, jedná o další významný krok. Jsme velice rádi, že se tím potvrzuje, že florbal oslovuje stále více fanoušků a stoupá i jeho marketingová hodnota. Na základě prosby nového partnera jsme souhlasili s přejmenováním nejvyšší florbalové soutěže.  Vedle hokejové Tipsport Extraligy by existence dvou elitních soutěží se stejným názvem mohla mást české sportovní publikum. Extraligu tedy nyní přejmenujeme na Superligu, což se dobře doplňuje i se Superfinále, ze kterého se stala již úspěšná tradice,“ řekl k největší novince sezony prezident Českého florbalu Filip Šuman.

Florbal vnímáme jako perspektivní a ambiciózní sport, který oslovuje mladé lidi jako žádný jiný sport v Česku.  Chceme přispět k tomu, aby se stal populární i v široké veřejnosti, měl stále více fanoušků a také, aby dokázal vychovávat výborné a známé hráče,“ prohlašuje Lubomír Ježek, ředitel komunikace holdingu Tipsport. „Řadu let jsme titulárním sponzorem nejvyšší soutěže ledního hokeje a věříme tomu, že podobné partnerství jako v Tipsport extralize dokážeme s Českým florbalem vytvořit i při Tipsport Superlize.

Nové logo nejvyšší české soutěže - Tipsport Superligy

​​

Obrázek