Způsoby a podmínky refundace se liší pro jednotlivé druhy vstupenek:
Vstupenky jsem zaplatil on-line v síti Ticketmaster nebo Ticketportal, a to jako home ticket, vyvedl si je/nechal si je zaslat poštou
Pokud jste provedli nákup on-line, pak prodejní síť automaticky vrátí vstupné na účet, z něhož byly vstupenky zaplaceny. O vrácení vstupného není nutné žádat aktivně. Standardně je vstupné vraceno do 30 dnů, v současné době nouzového stavu a rušení mnoha akcí Vám vstupné může být vráceno i o několik dní později než ve zmíněné lhůtě.
Vstupenky jsem koupil/zaplatil rezervaci na prodejním místě Ticketmaster nebo Ticketportal (i na pokladnách O2 areny)
Vstupenky zakoupené na prodejních místech budete moci vrátit v místě jejich zakoupení, jakmile bude povoleno prodejní místa opět otevřít - tedy nejdříve po ukončení nouzového stavu v ČR. Je nutné vrátit je fyzicky na stejném místě. Tento postup platí jak pro vstupenky zakoupené v síti Ticketmaster, tak i Ticketportal.
Vstupenku jsem koupil přes oddíl
V takovém případě kontaktujte oddíl, od něhož jste si vstupenky zakoupili. Český florbal nebude kontrolovat fyzické vrácení vstupenek a všem oddílům, které odebraly vstupenky na fakturu, vrátí 100 % částky v následujících dnech. Způsob vracení se může u jednotlivých oddílů lišit, proto je třeba o konkrétní informace požádat jejich zástupce a domluvit se individuálně. Prosíme současně o trpělivost, jelikož finanční převody budou trvat několik dní, a oddíly budou mít finanční prostředky připsané zpět nejdříve v týdnu od 23. 3. 2020.
Vstupenky mi přinesl Ježíšek (dárek)
Pokud jste dostali vstupenky jako dárek a nejste si jistí, který případ se vás týká, pošlete Ježíškovi (darujícímu) odkaz na tento článek, on už bude vědět.
V případě potíží či nejasností s vracením vstupného můžete využít kompletní návod od jednotlivých ticketingových operátorů:
V případě, že se Vám nedařilo situaci vyřešit dle uvedených informací, prosím obraťte se na nás na mail: ticketing@ceskyflorbal.cz