{{flash.get().title}}

{{flash.get().body}}

Obrázek

​​​​

NEJLEPŠÍ MARKETINGOVÉ PROJEKTY SEZONY 2018/2019

Obrázek ke článku
15. 8. 2019

Projekt podpory marketingové činnosti a komunikace superligových klubů má za sebou již sedm let. V sezóně 2018/2019 bylo realizováno opět mnoho zajímavých projektů, které mají za úkol podpořit nejen jednotlivé oddíly, ale celou nejvyšší soutěž mužů. Zde si můžete prohlédnout nejzajímavější projekt uplynulé sezóny. 

Český florbal každoročně prezentuje nejzajímavější marketingově komunikační projekty superligových oddílů jako inspiraci široké florbalové i sportovní veřejnosti. „Každým rokem můžeme sledovat, jak se práce v klubech posouvá a superliga tak přináší úspěšná projektová utkání, zajímavé komunikační kampaně či zdokonalování současných procesů  a komunikačních prvků ve florbalovém prostředí,“ říká manažer marketingu a medializace Českého florbalu Roman Urbář.

SPECIÁLNÍ CENY

Také v sezoně 2018/2019 měly oddíly možnost přihlásitt své projekty do soutěže o nejlepší marketingové projekty v Tipsport Superlize. Tato soutěž byla opět vyhlášena ve dvou kategoriích, a to Nejlepší kampaň a Nejlepší partnerská aktivace.

Nejlepší kampaň:

1.    Florbal MB (Made in Bolka)
2.    Sokol Pardubice (Florbal Festival Pardubice)
3.    FbŠ Bohemians (Play-off 2019)

Nejlepší partnerská aktivace:

1.    FbŠ Bohemians (Auto Jarov)
2.    AC Sparta Praha (ACEMA tip zápasu)
3.    Florbal MB (BLACK.ET)

„Je skvělé, že Český florbal podporuje kvalitní práci na poli marketingu, kdy se jedná o dlouhodobou investici, která se klubům a celému sportu vrátí nebo si troufnu říci, že vrací. Již nyní florbalové klub v mnohém předčí ekonomicky silnější kluby z ostatních sportů. A udělování marketingových cen je tak skvělou motivací pro florbalové kluby a jistě i inspirací pro kluby nejen z prostředí florbalu. Postupem času je vidět, že komunikační kampaně jsou již promyšlenější a nejsou jen jednorázovým výstřelem nereflektující hodnoty klubu a s krátkodobým cílem. Stejně tak je vidět, že jejich media plan již myslí na specifika jednotlivých komunikačních kanálů a dané cílové skupiny, které dokáží zasáhnout,“ uvedl Vojtěch Šišma, CEO sportovně-marketingové agentury 2Score, s.r.o.

Publikace ke zhlédnutí na mobilních zařízeních zde

Tabulka soutěže

Obrázek