{{flash.get().title}}

{{flash.get().body}}

Obrázek


NEJLEPŠÍ MARKETINGOVÉ PROJEKTY SEZONY 2019/2020

Obrázek ke článku
28. 7. 2020

Projekt podpory marketingové činnosti a komunikace superligových klubů má za sebou osmou sezonu. Také v té minulé bylo realizováno mnoho zajímavých projektů na podporu nejen samotných oddílů, ale také celé superligy. Níže se můžete podívat na ty nejlepší projekty uplynulé sezony. 

"Osobně mě těší, že se práce v mnoha klubech profesionalizuje a v oblasti komunikace mohou elitní florbalové kluby směle konkurovat profesionálním sportovním týmům z ostatních sportů. Mám radost, že někteří realizují projekty s přesahem na lokální komunitu či s charitativním podtextem. Kluby, které v oblasti komunikace a marketingu pracují a mají ji mezi svými prioritami, sklízejí výsledky své práce již nyní, ale zejména pro budoucí roky mají velký potenciál růstu díky práci s florbalovou komunitou," říká Roman Urbář, ředitel marketingu a medializace Českého florbalu.

speciální ceny

Stejně jako v minulých sezonách měly kluby možnost přihlásit své projekty do soutěže o nejlepší marketingové projekty Superligy florbalu, a to ve dvou kategoricích - Nejlepší kampaň a Nejlepší partnerská aktivace. Projekty hodnotili odborníci ze sportovně-marketingové agentury RAUL Petr Lešek a Pavel Krupička. 

Nejlepší kampaň:

1.    Technology Florbal MB (Film Made in Bolka)
2.    FbŠ Bohemians (komunikace virtuálního play-off)
3.    FAT PIPE Florbal Chodov (charitativní měsíc Pink Bubble)

 "Velmi dobrá kontinuální práce klubu, který se snaží svou kampaň každý rok posunout o něco dále. Nevymýšlí stále něco nového, ale věří zvolené cestě a tu rozvíjí. Opět profesionální zpracování," vysvětlili první volbu v kategorii nejlepší kampaň Lešek a Krupička. 

Nejlepší partnerská aktivace:

1.    Tatran Teka Střešovice (aktivace PSN)
2.    ACEMA Sparta Praha (aktivace Bondster)
3.    FbŠ Bohemians (aktivace Auto Jarov)

"Projektové utkání pod hlavičkou jednoho z oficiálních partnerů. Propojení hráčů A-týmu a mládeže.  Zvýšená vizibilita partnera v rámci komunity klubu, jeho zapojení do aktivit klubu, pomoc v rozvoji klubu. Jedná se o zajímavý nápad, na kterém ale lze určitě v budoucnu zapracovat s ohledem na obor činnosti a hodnoty partnera. Snaha zlepšit image partnera v očích fanoušků, členů komunity," okomentovali vítěze kategorie o nejlepší partnerskou aktivaci Lešek a Krupička.

Publikace ke zhlédnutí na mobilních zařízeních zde

Tabulka soutěže

Obrázek